Her får du
Resultater
Alt vi driver med er sentrert rundt det å skaffe resultater for kundene våre. Det ligger i vårt DNA, vi har fått det inn med morsmelken og det er slik vi er oppdratt.
Ærlighet
Det ligger i navnet, men skal vi lykkes så må vi tørre å være ærlige, også når ting går dårligere enn forventet.
Noen som bryr seg
Alle sier vel det? Men når man har hatt et byrå som ikke bryr seg, så kjenner man på det. Det er i hvert fall ofte derfor kunder kommer til oss.
Good vibes
Good vibes er vel aldri galt? Det ER tross alt triveligere å jobbe sammen om alle har litt lavere skuldre.
Rådgivning
Vi hjelper våre kunder med helheten i kommunikasjon og vi har høyt fokus på at man oppnår resultater med det man gjør.
Får vi spillerom og en åpen brief (eller gjerne ingen brief), da trives vi godt. Da vil du kunne oppdage at du får hjelp med langt mer enn du hadde sett for deg i utgangspunktet.
Får vi spillerom og en åpen brief (eller gjerne ingen brief), da trives vi godt. Da vil du kunne oppdage at du får hjelp med langt mer enn du hadde sett for deg i utgangspunktet.
Kanaler og medier
Vi er kanalspesialister og vi er markedsførere. Det betyr at vi er ganske gode på alle de digitale plattformene (les: Tiktok, Meta, Google, Linkedin, Snap og bannerannonser da), og vi er gode på å få det hele til å spille sammen.
Erfaring har lært oss at det lønner seg å løfte blikket opp fra skjermen. At vi har lav CPC (cost-per-click), masse "konverteringer" eller billige visninger (CPM), hjelper lite om vi ikke leverer faktiske resultater, som du kan se i regnskapet ditt.
Erfaring har lært oss at det lønner seg å løfte blikket opp fra skjermen. At vi har lav CPC (cost-per-click), masse "konverteringer" eller billige visninger (CPM), hjelper lite om vi ikke leverer faktiske resultater, som du kan se i regnskapet ditt.
Din merkevare
Vi er gode på å sikre at vi skaffer resultater uten at det går på bekostning av din merkevare.
Vi er også blitt gode til å bygge din merkevare smartere enn det du får med en typisk reklamefilm.
Er vi ekstra gode, klarer vi å både drive kortsiktige resultater og langsiktig merkevare samtidig – det er da ikke bare bare.
Vi er også blitt gode til å bygge din merkevare smartere enn det du får med en typisk reklamefilm.
Er vi ekstra gode, klarer vi å både drive kortsiktige resultater og langsiktig merkevare samtidig – det er da ikke bare bare.
Vekst
Resultater, resultater. Alle vil ha resultater.
Det er liksom kjernen i mye av det vi tror på. Fokus på å gjøre mer av det som fungerer.
Verre er det ikke. Men det krever en god porsjon "Frank" for å si ifra når noe ikke fungerer, uansett om det er vi eller du som har hatt tro på å teste noe nytt.
Men det er en del av merkevaren vår, så det legger litt ekstra press på oss for å klare det.
Det er liksom kjernen i mye av det vi tror på. Fokus på å gjøre mer av det som fungerer.
Verre er det ikke. Men det krever en god porsjon "Frank" for å si ifra når noe ikke fungerer, uansett om det er vi eller du som har hatt tro på å teste noe nytt.
Men det er en del av merkevaren vår, så det legger litt ekstra press på oss for å klare det.
Innhold
Nysgjerrig?
Ja, vi kan sannsynligvis hjelpe deg.
Vi er stort sett enkle å ha med å gjøre – i hvert fall raske og dyktige. I tillegg skaper vi resultater.
Høres det interessant ut? Da synes vi du skal fylle ut kontaktskjemaet her!
Vi er stort sett enkle å ha med å gjøre – i hvert fall raske og dyktige. I tillegg skaper vi resultater.
Høres det interessant ut? Da synes vi du skal fylle ut kontaktskjemaet her!
“I dag ser vi på Frank & Dick som en del av vår virksomhet. Samarbeidet er tett, og vi kjenner på en dedikasjon og lojalitet til oss og vår forretning.”