Her får du
Mye for pengene
Markedsavdelingen har sjelden store budsjetter for teknologiløsninger. Vi får det til å fungere, uten at det koster en formue
Ukompliserte løsninger
Teknologi er vanskelig og teknologer liker å overkomplisere. Det unngår vi når vi kan.
Transparens
Du får innsikt i resultatene av markedsføringen. Er vi gode får du betydelig mer innsikt fra dine internsystemer også
Good vibes
Good vibes er vel aldri galt? Det ER tross alt triveligere å jobbe sammen om alle har litt lavere skuldre
Måling
Verden flommer over av data, men å ta det i bruk er en annen sak. For å kunne ta de rette beslutningene må vi ha de riktige målingene. Og det må være mulig å bruke tallene. I dag er det ikke alltid så lett dessverre...
Google Analytics, Piwik Pro, Matomo eller Mixpanel? Vi har blitt gode til å få disse plattformene til faktisk å virke.
Google Analytics, Piwik Pro, Matomo eller Mixpanel? Vi har blitt gode til å få disse plattformene til faktisk å virke.
Integrasjoner
Tallene vi får fra målingene må ofte flyttes rundt.
Marked vil ha konverteringssporing på nettsiden og salg vil automatisk sende leads til CRM-systemet. Og de mest innovative vil samle all data inn i en kundedataplattform eller et datavarehus.
Integrasjoner gjør vi mye av, enten det er GTM, Segment eller egenutviklete scripts.
Marked vil ha konverteringssporing på nettsiden og salg vil automatisk sende leads til CRM-systemet. Og de mest innovative vil samle all data inn i en kundedataplattform eller et datavarehus.
Integrasjoner gjør vi mye av, enten det er GTM, Segment eller egenutviklete scripts.
Dashboards
Når relevant data blir samlet, tilgjengeliggjort og løpende oppdatert så kan man virkelig bygge en felles forståelse av hvordan det går og hva man skal gjøre. Verdien av dette skjønner man først når man har det.
Sitter du på en haug med data i utilgjengelige analysesystemer så kan du sikkert forestille deg hvor deilig det ville vært om du hadde rask og enkel tilgang til relevante data i et brukervennlig dashboard.
Sitter du på en haug med data i utilgjengelige analysesystemer så kan du sikkert forestille deg hvor deilig det ville vært om du hadde rask og enkel tilgang til relevante data i et brukervennlig dashboard.
Dynamisk annonsering
Datafeeds kan være ekstremt viktige, spesielt for nettbutikker. En god feed gjør rett og slett livet enklere, og synes på bunnlinja gjennom bedre resultater fra dynamisk annonsering, Google shopping og e-post markedsføring.
Utvikling
Har du behov for at data skal automatisk sammenstilles, knas, integreres, eller presenteres?
Eller har du en nettside som ikke konverterer spesielt godt og du ønsker å gjøre noen tiltak for å øke konverteringsraten?
Da kan vi i det aller minste peke deg i riktig retning.
Eller har du en nettside som ikke konverterer spesielt godt og du ønsker å gjøre noen tiltak for å øke konverteringsraten?
Da kan vi i det aller minste peke deg i riktig retning.
Markedsføring
Nysgjerrig?
Vi kan selvfølgelig også gjøre mer enn dette.
Vi tror det viktigste som skiller oss fra teknologer er at vi også skjønner markedsføringen – det er ganske sjelden vare i denne bransjen.
Uansett om du har et stort eller lite prosjekt – fyll ut skjemaet, så tar vi det derifra.
Vi tror det viktigste som skiller oss fra teknologer er at vi også skjønner markedsføringen – det er ganske sjelden vare i denne bransjen.
Uansett om du har et stort eller lite prosjekt – fyll ut skjemaet, så tar vi det derifra.
“Frank & Dick har et høyt kompetansenivå og god teknisk forståelse av digital markedsføring. De er innovative, inspirerende og effektive i utførelsen av arbeid og er vår go-to-partner når vi ønsker smidige løsninger på avansert GTM client- og server-side tracking.”